Ustad Mohammad Zolnouri / taras ir tambūras
Dariush Rasouli / nėjus
Hamidreza Ojaghi / dafas
Rahele Barzegari (Raho) / vokalas
Iranas vakariečio akimis yra paslaptinga šalis, kurioje daug kas vyksta kitaip – metai skaičiuojami 621 m. vėliau nei daugumoje pasaulio valstybių, savaitgalis čia prasideda ketvirtadienį, jame galioja daugybė griežtų apribojimų, moterys vaikšto prisidengusios čadromis, joms netgi uždraustas viešas solinis dainavimas. Tačiau Irano indėlis į pasaulinę kultūrą yra be galo didelis – šalis žymi savo literatūra, architektūros šedevrais, rankų darbo dirbiniais, o islamiškosios arabų bei ikiislamiškosios persų kultūros įtakas apjungusi Irano muzika stebina, keri savo metafiziniu ir mistiniu būviu, pakylėjančiu į aukščiausią dvasinį lygį.
Persų klasikinė muzika yra vienas seniausių ir iškiliausių Rytų muzikos papročių, savo ištakomis siekiantis dar antikinių civilizacijų laikus. Tarp populiariausių persų instrumentų – taras (penkiastygė ilgakaklė liutnia), setaras (keturstygė liutnia), dafas (didelis siauro rėmo būgnas su metalo grandžių žvangučiais), tanbūras (styginis intrumentas, turintis tris ar daugiau stygų), nėjus (pučiamasis instrumentas, priklausantis fleitų šeimai), kuriuos pristatyti ir jais kuriamas magiškas persų, kurdų, sufijų tradicinės muzikos gijas išausti atvyksta „Gian Trio“ ir Rahele Barzegari (Raha).
„Gian Trio“ ir Rahele Barzegari susitelkimas – tai švelnus, svaigią, paslaptingą atmosferą kuriantis ir religinėse praktikose naudojamas nėjus, Irano šventėse bei ritualuose svarbią reikšmę turintis dafas, Artimųjų Rytų muzikoje nepamainomas tambūras ir… dainuojanti solo atlikėja iš Irano.